Tez yetkazib berishni tashkil qilish uchun o'zingizning joylashuvingizni aniqlashtiring
ico
...
Joylashuvingizni ko'rsating
Yetkazib berish manzilini tekshiring
Tez yetkazib berishni tashkil qilish uchun o'zingizning joylashuvingizni aniqlashtiring
Ko'cha va uyni tanlang
ico Bosh sahifa

Ommabop savollar

  • To'lov ma'lumotlarini qayerdan topsam bo'ladi?

    Buyurtmalarni etkazib berish va to'lash usullari haqida ma'lumotni "Etkazib berish va to'lash" maxsus bo'limida topishingiz mumkin.

  • Uyingizga eng yaqin OXYmed dorixonasini qanday topish mumkin?

    Dorixonalarimizning to‘liq ro‘yxati va ularning joylashuvi bilan xaritada Bizning dorixonalar. sahifasida tanishishingiz mumkin. Hudud bo'yicha saralash orqali siz o'zingizning joylashuvingizga eng mos va eng yaqin dorixonani topishingiz mumkin.

  • Shaxsiy hisobimga qanday kirishim mumkin?

    Shaxsiy hisobingizdan foydalanish uchun siz saytga kirishingiz kerak. Avtorizatsiya qilish uchun telefon raqamingizni kiriting va keyin raqamingizga SMS xabar sifatida yuborilgan tasdiqlash kodini ko'rsating. Shundan so'ng siz shaxsiy hisobingizga yo'naltirilasiz.

  • Qanday qilib mahsulotni Sevimlilarga qo'shishim mumkin?

    Mahsulotni "Sevimlilar" toifasiga qo'shish uchun mahsulot kartasining yuqori o'ng burchagidagi yurak belgisini bosing. Tanlangan mahsulot/dori sahifasida ushbu belgi "Savatga qo'shish" tugmasi ostida joylashgan. Sevimlilaringizga qo'shilgan mahsulotlarni istalgan vaqtda shaxsiy hisobingizda topishingiz mumkin.

  • Sotib olingan mahsulotni qanday qaytarish kerak?

    O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 6-apreldagi qarori bilan tasdiqlangan “Dori vositalari va tibbiyot buyumlarini chakana savdosi tartibi to‘g‘risida”gi nizomga muvofiq, dorixonalarda sotilayotgan dori vositalari va tibbiyot buyumlari qaytarib berilmaydi yoki o'xshash tovarlarga almashtirilmaydi.